Ja bedankt voor het advies. Maar de lekkende verstuiver zou toch geen invloed moeten hebben voor de temperatuur of wel dan.?
ik heb de verstuiver los gehaald zag er voor mijn onervarenheid wel goed uit verder, vast gezet en hij lekt niet meer. ik heb de auto nog niet getest op snelheid want hij had alweer een paar dagen op bokjes gestaan ivm met verkeerde onderdelen. onlangs de juiste delen in ontvangst genomen en geplaatst, gebeurt er het volgende: Noodstop op de snelweg voor een vrachtauto die zo nodig moet inhalen, zonder knipperlichten te voeren en er in km niemand achter mij te bekennen is

, schuim uit mn mond door die chauffeur! ik haal de beste man in en voel dat zij heel moeilijk trekt even later ruik ik brand, voeg in op de vlucht strook stap uit zie dat mn blokken roken, steek niet mn wijs vinger uit naar de des betreffende vrachtauto die mij passeert...
Remmen die blijven hangen. Ik heb de klauwen uit elkaar gehaald en schoon gemaakt, niet geholpen. Nieuwe hoofdrem cylinder geplaatst,NIET geholpen. Iemand een idee waar het nog aan kan liggen?
Ik start wel een nieuw topic over dit onderwerp. Bedankt voor het mee denken.