Men motor draait terug zoals ervoor!

Nu ivm met dat stilvallen als ik stop voor iets...
Ben naar Mercedes garage gegaan en die konden idd mijn co wat bij stellen, maar dan zou men verbruik wat omhoog gaan...
Nu ik had hierboven al vermeld dat men snelheidsmeter ook soms niet meer werkte en vroeg of het daardoor kon zijn dat ik soms stilviel... Neen hadden ze gezegd..
Nu heb ik gisteren nog eens iets opgezocht en kwam iets tegen (ik denk op dit forum,ben niet zeker meer) dat ook iemand dit had voor gehad en daar zeiden ze dat er een kabel los kon zitten (iets met een koperen draaimoeierke, die dr snelheid weer geeft) en als dat los zit kan het zijn dat de auto niet de juiste gegevens doorgeeft aan de sensors en dat de auto dan niet weet of hij in stationeer "stand" staat als de auto stopt..
Nu, bij mij was die kabel idd wat gelost en daarmee dat ik na enige tijd rijden geen snelheid meer kon zien (en er ook geen kilometers meer bij geteld werden!) en dat ik sinds dan stil viel als ik moest stoppen.. Ook niet altijd maar toch 8vande10 keer..
Ik heb gisteren die kabel terug goed vastgedraaid.
En mijn meter werkt terug zoals ervoor en van dat stilvallen heb ik ook geen last meer gehad, heb gisteren speciaal een +- 40 km gereden en veel gestopt om dit te testen, en heb van niks meer last!