hahahaha ja in Duitsland kan ik nog lekker hard
Ja ik wou ook met dat rode sticker erop hebben, dat heet dan de exportkenzeichung maar dan moest de auto mee naar de zulassunstelle, en de oude eigenaar had geen kentekens meer erop dus auto kon alleen op eigen terrein gereden worden. En er kwam nog er bij dat het zaterdag was en alleen ik op die tijd stip alleen bij de zulassungstelle in Kassel langs kon gaan hadden wij geen andere keuze als een kurtzkenzeichung te nemen.
Ach ja gelukkig is alles goed afgelopen en de auto staat nu bij ons voor de bedrijf waar ik nu lekker elke werkdag tot dat de NL kenteken binnen komt 8 uur lang naar kan staren
Ik ben blij dat anderen de auto ook even mooi als ik vinden op afstand ook nog wel. Als de auto in het werkelijkheid voor je staat ga je echt versteld van staan dat een auto van 27 jaar zo netjes is gehouden. Ik stond echt met mond open toen ik daar was en de auto voor mij zag.
Zoals ik eerder al zij zodra ik de NL kentekens binnen heb wil ik ook zo'n topic beginnen met goeie foto's van de auto en een goede verhaal van begin af aan hoe ik hem heb gekocht.
Hebben jullie ook wat te lezen toch