door Lutje Benz » 12 sep 2015, 18:10
Ik heb ervaring met dat bedrijf.
Ik heb er mijn transmissie laten overhalen, althans dat was het idee. Ik kreeg bericht dat alle tandwielen geblauwd waren en eigenlijks de gehele bak niet goed voor overhalen was. Ze hebben toen een andere bak (zelfde type) gekocht en naar zeggen: geopend en vervangen wat nodig was. Ik had er netjes 3 maand garantie bij gekregen. Het duurde allemaal best lang (meer dan 4 week is de auto weg geweest). Helaas kreeg ik de auto terug toen ik weer terug naar zee moest voor 3 maand. Heb de auto toen me ouders mee gegeven om die bak "in" te rijden. Zij maken alleen haast geen kilometers, dus toen ik terug kwam was de garantieperiode voorbij en was het schakelen tussen 1 en 2 niet tof. Pakt niet of episch tandenknarsen. Dit had ik bij het ophalen al opgemerkt en de mensen van het bedrijf toen meteen gebeld erover. Ze zeiden mij dat, dat kwam omdat de synchromesh ringen nog moesten inslijten.
Dus in mijn geval een hoop doekoes kwijt en een vervelend schakelende bak.
Het is echter niet reeel het volledig aan het bedrijf te wijten; als ik in die drie maand thuis was geweest had ik geweten dat er iets niet goed was na, laten we zeggen, 2 maand en tiental duizend km verder en had ik hem op garantie terug kunnen brengen.
Tevens hebben ze in mijn opdracht netjes de koppeling gever en nemer vervangen, de krukaskeerring en toplager.
Contact was verder goed.
Zou ik er weer heen gaan? JA, als ik maar zeker weet dat ik in de garantie periode thuis ben....