[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Welke onderdelen passen : Diesel specifiek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 25 apr 2024, 21:27

Welke onderdelen passen

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel, met de W201 kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

Welke onderdelen passen

Berichtdoor Richard R » 30 jul 2011, 19:47

Hoi,

Ik heb zelf een 2.5 diesel en nu kan ik een 2.0 uit 1990 kopen voor weinig.
Want de 2.5 heeft nog goede banden nodig etc.
Passen er ook onderdelen zoals kachel en schijfremmen achter.

Groet richard
Richard R
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 21
Geregistreerd: 30 jul 2011, 19:34
Type wagen: 190D 2.5
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Re: Welke onderdelen passen

Berichtdoor Edwin Minnaard » 31 jul 2011, 10:53

volgens mij zijn de meeste onderdelen het zelfde
Edwin Minnaard
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 25
Geregistreerd: 23 maart 2011, 13:06
Woonplaats: Rilland
Type wagen: 190E 2.5-16
Bouwjaar: 1992
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: Welke onderdelen passen

Berichtdoor donjuan1991991 » 31 jul 2011, 16:37

ik denk dat alles hetzelfde is behalve de motor/versnellingsbak en het verschil in opties natuurlijk. kan me niet voorstellen dat ze voor een 2.5 bijv een andere ophanging hebben dan voor een 2.0.
donjuan1991991
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 47
Geregistreerd: 21 apr 2011, 21:11
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Ja


Re: Welke onderdelen passen

Berichtdoor Richard R » 31 jul 2011, 17:17

Oké bedankt.

Kan namelijk goedkoop een mooie 190E kopen.
Ik heb voor mijn auto een boel kleine dingen nog nodig zoals schakelaars antenne en 4 goeie banden etc.
Richard R
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 21
Geregistreerd: 30 jul 2011, 19:34
Type wagen: 190D 2.5
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Keer terug naar Diesel specifiek W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast