Na een stille periode, welke jullie nu wel duidelijk is als jullie onderstaande lezen gaat de opmars voor de W201 onverminderd door.
Einde van de stilgehouden ontvoering van Orion,

- Mafia 1.jpg (22.55 KiB) 3111 keer bekeken
Onze reporter werd gisteravond op de hoogte gebracht van de ruim 1 week verdwenen Orion,
Tijdens een overplaatsing van de ontvoerde Orion in een W126 werd deze gisteravond in Limburg door snelle W201’s en andere mercedessen in het besneeuwde limburg bevrijdt. Tijdens deze actie vielen geen gewonden,
Alleen de blikschade was aan de W126 gigantisch en de wagen kon niet meer op eigen kracht verder.

- maffia 2.jpg (25.71 KiB) 3111 keer bekeken
Deze werd ontvoerd tijdens een door de maffia georganiseerde vredes bijeenkomst door leden van Maffia W126 ruim een week geleden.
Reden zou zijn dat hij zich voet bij stuk hield om de kwaliteit van de W201 hoog te houden.
De welbekende maffia leden waren bang doordat,
Orion een campange had ingezet voor een massale bijeenkomst van de W201 op de Nieuwjaarsmeeting van 2013, tevens het overtuigende bewijs van de degelijkheid van de W201
speelde hun parten..
Na de ontvoering werden allerlei methoden gebruikt, om de inmiddels weer op adem gekomen Orion, tot andere gedachten te brengen. Een geliefde methode van deze mannen.
Mails onder zijn naam werden verspreidt ondermeer tot vermeende overkoepeling bij het genootschap om onder een beschermende paraplu te zullen worden opgenomen.
Orion weet te melden: "Dat dit nooit zal gebeuren daar wij ons zelf kunnen redden, hier kan ik nu in alle vrijheid afstand van doen." aldus Orion en bedankt namens deze weg de hulpbereidheid van de W201 en W123 en W124 en raar maar waar een W126 een van hun eigen getrouwen. Zonder al deze inzet was het niet gelukt.
Hoe is eigenlijk de ontsnapping tot stand gekomen Orion?
"Binnen onze gelederen bezitten we over de nodige kennis, vrienden en mensen die ons steunen om dit soort zaken tot een goed einde te brengen".
Verder wilde hij hierover niets kwijt, aldus onze verslaggever.
De voorteken waren gisteravond al te merken, een lid van de maffia die onder de naam
Martijn75 opereert werd met grote spoed opgeroepen toen men achter de bevrijding kwam.

- Orion ontsnapt aan maffia gijzeling, meteen paniek bij Martijn75 1.jpg (62.89 KiB) 3111 keer bekeken
Hoe gaat u nu verder Orion?
Nou we gaan ons beraden wat voor maatregelen we kunnen en gaan nemen, maar daar gaan
we niet verder op in. We gaan eerst even genieten van een lekkere warme chocomel met slagroom
en een lekkere sigaar.
Opmerking van Martijn:Ha,ha,ha briljant orion,briljant!!!
De olie voor op het vuur zal een keer opraken!,of toch niet?

- Martijn gooit olie op vuur.jpg (71.69 KiB) 3111 keer bekeken
Commentaat van Martijn op Jan:Nou Jan jouw reactie op dit onderwerp is de meest zinnige tot nu toe.bravo ik ben het met je eens dat de W116 een prachtige echte oude Benz is,ik zou er in de toekomst ook zeker een keer in één een rondje willen rijden om te ervaren hoe dat is en waar het verschil in zit.
In mijn jeugd was de W126 het topmodel van Mercedes,en dat is mij daarom ook altijd bijgebleven,ik heb op zeer jonge leeftijd al besloten dat ik ooit een W126SEC zou hebben.
Het ontwerp van de W126 is tijdlozer dan dat van de W116,de W116 was de laatste S met de bekende klassieke uitstraling,de W126 heeft nu 30 jaar na introductie nog steeds een tijdloos modern uiterlijk,en was en is dus de eerste klassieke S met een tijdloos klassieke uitstraling.
Laten we ook niet vergeten dat de topicstarter een W201 rijdt,ook een tijdloos model,maar geen trendsetter zoals de W126 die deze trend inzette.
Waar de W201 wel trendsetter in was is dat het toen het kleinste model ooit was.
Ik denk dat dit topic puur begonnen is uit afgunst van topicstarter,want wij zijn groot en hij is klein
Volgens mij heeft Orion een Calimero syndroom

- Martijn en calimero.jpg (34.43 KiB) 3111 keer bekeken
Opmerking van de BOskabouter:
zeer scherp opgemerkt Boskabouter,dus de fik er in (in de W201 dan hé)

- Martijn na opmerking Boskabouter.jpg (39.94 KiB) 3111 keer bekeken
Dit weekend heeft martijn75 nog een bliksem bezoek gebracht aan zijn Italiaanse vriend "de Paus".
Nu is hij zich ervan bewust zich nergens meer in vrijheid te kunnen manifesteren. Zijn vriend heeft hem dan ook zijn Mobiel geleend.
Is een Mercedes, dat wel. Maar zo ga je als erkend Mafioos toch niet rondrijden martijn.

- Mobiel Martijn.jpg (97.64 KiB) 3111 keer bekeken
Etc etc etc,
Maar dit was wederom de reden om dit topic even nieuw leven in te blazen...Opmerking Martijn75
Het stokt ook een beetje met de inschrijvingen voor de nieuwjaarsmeeting,vraag de W201 club om ook te komen blijkt al snel dat ze de ballen er niet voor hebben anders waren ze nu toch al in de meerderheid geweest?
Martijn:stand nu 18x W201
en 22 echte Mercedesen
(Tellen kan ie niet hahahah, tot de laatste verwerking heden: Slechts 17 W201) maar dat gaan we hem niet zeggen
Nog veel meer kunnen jullie op het lezen, dit gaat ongeveer vanaf pagina 13 onderaan tot einde. Het Is teveel om hier te verwoorden.
DUS MELDT U AAN W201 rijder, dit is de laatste kans want vol is vol.
Geef me een PB.