Ik heb dus weinig voor de auto gekregen maar wel weer een mooi sorteerbakje voor al het klein prul dat ik heb liggen in de garage. Nu nog een dagje vinden dat ik 6 bakken uit ga zoeken met schroefjes, clips etc...
Ene Kenny, ik rij al een tijde met de aygo van mijn Vriendin en heb hierdoor ook zelf een C1 gekocht voor alle dagelijkse ritten en kan je vertellen dat het gewoon PERFECT bevalt.
Voordeel is dat je de W201 niet meer hoeft te belasten met alle dagelijkse ritten en het slechte weer

En je weer geniet als je in de Benz kunt zitten

Overigens had ik 2 weken terug foto's van al mijn auto's die ik tot heden heb gehad laten afdrukken en in een fotolijstje gedaan. Erg leuk heb nu al 17 verschillende benzen mogen rijden:
2x W123
2x W124
1x W124 T
12x W201
Ene de teller loopt door! Wil alle lijstje in de garage ophangen op volgorde zodat ik iedere keer weer kan terugkijken!
Ook had mijn vriendin mij verrast met een naambordje voor bij onze voordeur! Ik moest mijn mooiste foto mailen van 1 van mijn auto's... resultaat is een RVS naambordje met mijn 2.3-16v erop samen met onze name! Hoe gaaf is dat!