Dat valt in ons kikkerlandje niet mee, en zeker niet op Zondag! Enfin, even gegoogled en geloof het of niet, ik kwam wat tegen! een zandweg van ongeveer een kilometer lang, Niet echt in de buurt: Otterlo, en wel de zogenaamde Molenweg!
Nog nooit van gehoord, van Otterlo niet, alsook van de Molenweg niet. Des te leuker dus, Navigatie aangeknikkert, sleutel omdraaien, genieten van de dieselmotor in het vooronder! MAar eerst een foto voor vertrek uiteraard!
Oliedruk in orde, brandstoftank zo goed als vol. Niks wat deze Mercedes-benz nog kan tegenhouden!
De 190D dient eerst warm gereden te worden, ik heb dan wel een vermogenloze auto, toch ben ik zuinig op het beestje wat hem voortrekt

Iemand van te club toevallig? had er in ieder geval aardig de gang in! het was een blonde schone overigens

Enfin, de A15 richting gorinchem opgedraaid, Waarna ik vervolgens de W201 190D op de Cruise Control heb gezet (lees, rechtervoet heel stil houden.) op 130 km/h! Heerlijk snelheid, Je haalt de meeste bestuurders precies in, kan nog aardig wat extra acceleren. Even denk ik na over mijn snelheid, het is eigenlijk te hard, je mag hier namelijk maar 120 km/h, De auto gebruikt zo vrij veel brandstof, ook heb je aardig wat kans op aqua planing met dit weer. Je hoort de motor ook nog eens goed met deze snelheid..
O nee he, even lijkt het erop dat ik in een auto rijdt.. Maar nee, ik rij niet in een auto, Een bolide, een limo. een W201! En dus blijf ik lekker 130 km/h rijden, met de 205/55/16 banden van Michelin kan ik deze snelheid makkelijk blijven rijden, zelfs als het duidelijk harder gaat regenen blijft de auto stabiel in bochten en op het rechte stuk! Het motorgeluid neem ik voor lief, Sterker nog, ik geniet met volle teugen van de 4 cilinder diesel!