Hierbij heb ik het volgende probleem.
Lang verhaal..
Speelt zich al een tijdje af.
Ik had een Nederlandse W201 gekocht (ik ben van Belgie) Waarvan de onderhoudshistoriek onbekend is.
Laten keuren en het eerste probleem was al gevonden --> Achteras doorgerot.
Ben wezen zoeken naar een donor W201 waarvan de as compleet goed is. zo gezegd zo gedaan.
Deze laten monteren op mijn Mercedes.
Alles beviel goed.
Totdat ik 2 weken later (ergens in Maart) een schurend schrapend geluid hoorde links achter, dat zich alleen bij een bocht speelde. In eerste instantie dacht ik ''ohh het is maar de beschermingskap die aanschuurt,
Nagekeken, niks aan de hand.
Nu 2 maanden later heb ik dat zelfde geluid als ik motorisch vertraag, of op constante snelheid blijf. Bij acceleratie of als ik op neutraal rij, verdwijnt het geluid volledig! Als de motor koud is (vroeg in de ochtend richting het werk) hoor ik enorm veel schurende geluiden achteraan. Naarmate de onderdelen warmer worden, begint dat schurend geluid een fluitend geluid te worden.
Remmen van achter laten nagekeken, remcilinder blijven niet hangen.
Nieuwe remblokken en remschijven geprobeerd achteraan, helaas niks resultaat geboekt.
Nu zit ik met een twijfel. Toen ik de achteras heb laten vervangen, heeft de monteur mijn huidige wiellagers er terug in geperst. Deze waren volgens hem goed. En er zit ook inderdaad geen speling op als de auto op een brug staat.
Nu komt de mechanieker af dat het mijn drukgroeplager is van mijn koppeling , dat zo een lawaai maakt. Dit kan toch niet?
Ik ben echt radeloos.

Wie o wie kan mij helpen met tips?