[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
voorwiellagers 190 benzine : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 28 maart 2024, 19:44

voorwiellagers 190 benzine

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

voorwiellagers 190 benzine

Berichtdoor Albertmercedes » 08 dec 2021, 10:40

hoi ik wil de voorwiellagers vervangen van mijn Mercedes 190 2.0 benzine van 1990
op het internet staan verschillende maten opgegeven
wat zijn de juiste lagers? wie kan mij deze info geven mvg
Albertmercedes
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 38
Geregistreerd: 17 feb 2015, 21:14
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1990
Automaat: Nee
LPG: Ja
Andere wagens / opmerkingen:


Re: voorwiellagers 190 benzine

Berichtdoor Spaansen » 11 dec 2021, 01:21

Bij de voorwielen zijn het per wiel 2 lagers in verschillende maten. Had eerst 3 staan telde de kering mee :blink:
Nagenoeg alle 190 hebben dezelfde lager sets.

Bij de voorkant zitten ze niet geperst en is het zelf te doen als je handig bent.

Kijk wel effe dat je het juiste vet koopt en ze goed ik het vet monteert

Ook het afstellen moet je goed in de gaten houden.
Ik weet het zelf niet precies maar het is aandraaien met een bepaalde kracht en dan weer iets los en dan met de Indus vast zetten.

Ik moet me zelf er nog verder in verdiepen omdat ik het van het voorjaar ga doen omdat ik de stofkappen achter de riemschijven ga vervangen en dan gelijk alles gereviseerd en nieuw terug ga plaatsen.
En dan ook de legers ga vervangen
Laatst bijgewerkt door Spaansen op 12 dec 2021, 11:53, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Spaansen
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1819
Geregistreerd: 31 dec 2010, 21:25
Woonplaats: Lelystad
Type wagen: 190E 2.3-16
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Keer terug naar Techniek W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten