Die dingen zijn super en ik heb er ook 2. Maar gaan ratelen of blijven spoelen, zoals ik hier boven ook al las. Erg irritant. Klopt dat de oplossing is om het ding open te schroeven en alle radarwieltjes etc. eruit te halen. Die doen niet anders dan ervoor zorgen dat je speler de juiste kant uit draait om geluid te geven. Als je alles eruit hebt gehaald en je hebt geen geluid meer, dan moet je de cassete gewoon even omdraaien, of als je de luxe hebt van de duurdere Beckers even met de knop op de casettespeler kiezen om de andere kant af te spelen.

Sinds ik de binnenkant van de casette adapter eruit heb ben ik helemaal happy. Toch een originele en nostalgische Becker casette speler en ook nog eens modern met mijn mp3 eraan. Lol, waarom veel geld uitgeven voor zo'n lelijk modern ding met flitslampjes en wat nog meer als je ook voor minder dan 10,= klaar bent met een mooie Becker die een draadje uit de cassete gleuf heeft.
Ik zal eens kijken om foto's te maken van zo'n ding. heb alleen door de ratel frustratie van de ene en het spoelen gedoe van de ander alles gelijk vernietigd wat eruit kwam. Heb dus alleen een foto van de lege adapter eventueel