zo zo zo . na een lange tijd toch maar even weer langswippen.
komt net uit kroatie van vakantie en dacht ff lekker te gaan kijken.
De verkoop van mijn MB deed natuurlijk erg veel pijn en elke W201 die ik zie rijden denk ik MMMMMMMMMMMMMM bij.
maar aangezien ik het onderhoud niet meer kon betalen, omdat de startproblemen e.d. naar zoveel investeringen en reparaties maar niet verholpen werden heb ik de auto toch maar verkocht.
De opel rijd als een zonnetje en de Distributie houd ik natuurlijk in de gaten. deze zit er binnenkort een keer aan te komen

. de opel vertoond geen roest op de normale plekken aangezien deze altijd gestald heeft gestaan op een droge plek. echter is er wel een deur met een blaasje, maar so what.... deze auto is geen hobby auto meer zoals de MB. dit is slechts een vervoersmiddel en de MB was mijn schatje. ik ben nu net terug van 2.5 week kroatie waarin ik mijn auto (opel) heb verhuurd aan een kennis van mij.... even zuid frankrijk heen en weer.. geen probleem. (2600KM) alles is nog tip top in orde. echter heb ik van te voren wel even de thermostaat preventief vervangen .... just in case... (koste wel 60 euro omdat die kut opels een thermostaat en kapje in 1 hebben... en niet los zoals bij de W201, maarja)
er komt vast nog wel een keer een andere W201 zodra ik klaar ben met studeren en ik een fatsoenlijk bedrag heb om een goede harde wagen te kopen.