das lang gelee dat ik hier wat heb gepost.
twee maand geleden heb ik mijn Mercedes verkocht.
ik heb alle problemen die er nog waren opgelost en de Mercedes verkocht.
nu zal je denken... waarom verkoop je hem als alles opgelost is?
nou heel simpel... ik was mijn vertrouwen kwijt in de wagen en ik werd gek van de kleine tikjes die je kon voelen in de motor als de wagen stationair liep en ik gewoon zat in mijn stoel. ook vond ik het verbruik wat aan de hoge kant en daarom toch maar besloten hem weg te doen.
Ik kreeg een mailtje van een 19 jarige meid die een Opel met mij wou ruilen voor de Mercedes.
ik hier verder op in gegaan en wat afspraken gemaakt.
het betreft:
Opel Vectra-B
1999 (een vroege, niet de latere gefacelifte)
1.6_16v
146,xxx KM
donker groen (die oude opa kleur

ABS, trekhaak, airco, elek ramen voor
Ik heb een afspraak gemaakt en een eis gesteld, dat er nieuwe APK op zou komen, aangezien deze binnen twee maand zou vervallen. Zo gezegd zo gedaan, nieuwe apk er op, ik een afspraak maken. naar de mensen heen gegaan en de auto geruild.
uiteindelijk heb ik dus de auto geruild tegen deze opel en daarbij heb ik nog 700 euries gevangen. dit aangezien ik hem te koop had staan voor 2500 euries (marktplaats) en ik zijn dagwaarde heb gepakt als inruilwaarde (1600 euro).
we zijn toen tot de overeenkomst gekomen van 700 euro er bij.
Ik rij nu twee maand in deze wagen en ik vind het heerlijk, op de handgeschakelde bak na.... haha (ja ik ben lui)
Ik heb al een tank gemiddeld 1 op 13.2 gereden en dat vond ik heerlijk

ik heb alleen al wel een lekke band gehad maar hier is een ander op geplaatst en verder is er weinig mis.
een paar kleine aandachtpuntjes zijn: de motorkap is lelijk (zijn dakpannen op gevallen). deze was ontzettend gedeukt maar deze heb ik onderhand lichtelijk uitgedeukt met een moker. ik plaats wel een keer een ander, als ik er een tegen kom, maar hier heb ik geen haast bij.
mn antenne stoort wat, maar hier ga ik naar kijken, en een dashboard lampje is kappot.
kleine aandachtpuntjes maar technisch is hij in GEWELDIGE staat !
de carosserie is ook uitmuntend ! normaal roesten ze in de dorpel, maar er zit HELEMAAL NIKS !. slechts de linker achter deur heeft een klein blaasje, maar dat zal me een dikke worst wezen

gr,
Tom