Ik hoop vandaag op een aantal reacties aangezien ik mijn auto weer helemaal los heb liggen en ik hem morgen weer nodig heb

Jullie weten wel van mijn start problemen.
nu ben ik weer een stapje verder gegaan en denk ik niet dat het aan de brandstofpomp ligt die te weinig opbrengt.
Als ik de toevoer of retour los draai en de benzine pomp door verbind komt er toch best wat brandstof door.
daarbij start mijn auto als hij koud is altijd ! en bokkert dan iets waarna hij hem verder op pakt.
Bij warme motor start hij pas na 30 SEC doorstarten.
Nu zag ik net het licht (hoop ik)!!
Ik heb alle brandstof leidingen los gedraaid, behalve die van de koudstart injector.
ik heb de brandstofpomp doorverbonden. geen brandstof, logisch omdat de motor niet hoeft te starten??? of is dit fout???
daarna heb ik het start relais weer op zijn plek gedaan. en de auto met de sleutel starten.
nog steeds de 4 leidingen los.
na het normale starten SLAAT DE MOTOR AAN !!?!. dit komt dus door de koudstart injector die toch nog een scheut benzine geeft. verder komt er geen brandstof uit de gaten waar normaal de leidingen naar de cillinders aan zitten. foute boel dus...
daarna slaat hij direct weer af omdat de cillinders verder geen brandstof meer krijgen.
Dit verklaart hoe bij warme motor de motor niet aanslaat.... pas na doorstarten.
De koude start injector geeft geen benzine... en er gaat ook niks door de leiding.
Nu is dus de vraag. Wat stuurt dit aan?
De koudstart injector is 100% in orde, maar hetgeen dat de brandstof door moet voeren naar de cillinders doet zijn werk niet goed ! dit gebeurd bij warme motor pas na 20 SEC doorstarten.... en dan komt er een bult gebokker en gestoot waarna de motor eindelijk normaal begint te lopen.
als ik de motor uit heb en de brandstof pomp doorschakel (handmatig aan laten staan) hoor ik duidelijk de brandstof via het retour terug gaan.
De vraag is dus nogmaals: Wat zorgt er voor dat de benzine van de leiding word doorgevoerd van de aanvoer naar de cillinders.
Ik hoop vandaag op reactie

Met vriendelijke groet,
Tom