Het is nu 01 mei 2025, 06:18
Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel, met de W201 kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.
door Watahyahknow » 16 aug 2011, 06:30
ze doen het met zelfdragende carrosserieen tenminste de nieuwe donoren zijn dat , soms word de serie nog uitgezonden op discoverie kun je het zelf zien
, ik denk niet dat het in Nederland door de keuring zou komen trouwens en het zal ongetwijfeld een stuk minder sterk zijn
aan de andere kant slijpen ze hier mercedesen met zelfdragende carrosserie doormidden om er 6 deurs limo's en taxies van te maken
-

Watahyahknow
- Platinum Boarder

-
- Type wagen: N.n.b.
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door Watahyahknow » 18 okt 2011, 20:59
ik heb vandaag iemand gesproken die een CDI motor in een 190 heeft gebouwd , als hij het nog eens voor een klant zou moeten doen kost het rond de 4000 euro aan arbeidsloon , de oudere types CDI gaan makkelijker als de nieuwere maar er moet veel extra bekabeling aangebracht worden
-

Watahyahknow
- Platinum Boarder

-
door Watahyahknow » 11 feb 2012, 22:24
de makkelijkste manier om zo'n CDI motor ering te leggen is ALLES overbouwen
dus de airbags abs dashboard contactslot tankpomp (als deze er in zit ), er zit een garage in parkwijk haarlem die deze motor er een keer in heeft gebouwd .... eens maar nooit meer was zijn commentaar
hij is nu helemaal gestopt met de oudere auto's omdat ze teveel tijd kosten en te weinig opbrengen
-

Watahyahknow
- Platinum Boarder

-
door Klonic » 01 maart 2012, 19:51
Ik denk dat ik het als monteur een geweldige opdracht zou vinden. Sterker nog, als ik een garage had met een brug zou ik het als hobbyist een geweldige klus vinden.
Ex: 190E 2.0 uit 1985 op LPG met automaat
-
Klonic
- Gold Boarder

-
- Type wagen: Ander type
- Automaat: Nee
- LPG: Ja
Keer terug naar Diesel specifiek W201