Ik ben Egbert en kom van de noord west veluwe. Ik ben bedrijfsautomonteur dus dagelijks aan het sleutelen aan de grote jongens.
Ik heb al vaker op dit forum gekeken en me nu toch maar geregistreerd.
Ik heb een 2.5-16 uit 88, dus een van de eerste. Op LPG welteverstaan, ik denk 1 van de weinige 16 kleppers op gas. Nadeel is dat die niet meer belastingvrij word en een klein vermogensverlies. Toch is de belasting niet het grootste probleem want rijd gemiddeld 400km per week en dan rij ik het er toch uit. Vermogensverliesje vind ik jammerder, maar met 2 boutjes loshalen is het mengstuk eruit en het volle vermogen weer terug.
Van fabriek is het een automaat maar er is later een handbak ingekomen, waar ikzelf overigens niet rouwig om ben.
Ik kocht deze auto Februari 2010 met 187--- km op de teller en zit ondertussen over de 204000. Overigens rij ik er pas vanaf Mei in, daarvoor heb ik hem zelf opgelapt.
Onder andere de veerbollen rondom vervangen en alle en dan ook alle vloeistoffen ververst.
Er zit 3 standen niveauregeling op met hydraulische vering rondom, en een elektrisch schuif/kantel dak. En volgens mij waren dat alle opties al. Zeer weinig opties dus, ik ben van plan er nog een volleder interieur in zetten en elektrische ramen. Maar alles op z'n tijd.
Ik kocht hem in bijna originele staat, maar je bent jong en dan doe je nog wat gekker dus heb er oa. heldere koplampen inzitten, achterlichten zwart gespoten, 17 inch AMG 12 spaaks velgen, achterruiten getint, avantgarde grille, en koplampspoilers.
Bij mij geld het net als meerderen hier op het forum, degenen die denken wat doe je je auto aan kunnen gerust zijn, ik bewaar alle originele onderdelen en met 1 avondje sleutelen is die weer in originele staat.
Overigens zijn de AMG wielen voor de zomer en nu 's winters rij ik op originele Mercedes putdeksels in 16 inch. De velgen die op de SL's en de EVO I zaten.
Zo was de auto vlak na aanschaf.
- autovlaknaaanschaf.jpg (205.15 KiB) 2690 keer bekeken
En zo is die momenteel.
- automomenteel.jpg (53.75 KiB) 2690 keer bekeken
Laatste foto is van slechte kwaliteit, maar er komen nog betere.
Ik hoop nog wat nuttigs te zien en te leren van dit forum. Daar is tenslotte een forum voor!