
ik heb op youtube iemand gevonden die het ook voor elkaar heeft gekregen 0,6 bar op het standaard ke jetronic systeem te laten lopen en daarmee ongeveer 160 pk heeft kunnen verkrijgen
maar met dat beetje extra vermogen lijkt het me ook handig om een sperdifferentieel er in te bouwen, nou meen ik dat de 16 kleppers en evo's met een sper kwamen maar heb nergens een diff te koop gevonden en weet ook niet zeker of dat plug and play is
ook heb ik gezien dat wavetrac een lsd maakt voor de 190 maar die zijn 2x zo duur als dat mijn auto waard is...
is het miscchien een idee om een compleet ander sperdifferentieel in de huidige behuizing te bouwen, zo ja heeft iemand hier ervaring mee gehad??
eerst wordt het trouwens tijd voor de koppakking want ondertussen zit er al weer meer olie in het koelreservoir dan in het blok

graag hoor ik jullie ideeën over dit plan en misschien wat handige informatie over de mensen die mij al zijn voorgegaan met een project van de zelfde aarde
mvg -jesse