Hmm enige dat ik heb kunnen vinden is in het kofferbak dat er toch een klein beetje lekt.
Nadat ik hem ging schoonmaken nadat ie uit garage kwam zag ik dat er wat water in de kofferbak was gekomen, morgen even proberen te zoeken waar die rubber lekt.
Maar of dat nu helemaal effect heeft in de auto? Gezien de isolatie op de achterbank enz?
Verder helemaal niks anders kunnen vinden binnen. Condens is wel heel snel weer weg als ik raampje en warme kachel ff aan heb
Hmm vandaag weer even stationair gedraaid en bij 100 a 105 iig rond die 1 na laatste streepje ging het water weer borrelen en kwam het uit de expansievat als je beetje gas gaf. Ik nijg nu toch echt naar de koppakking.
De fan ging iig kort daarna wel aan en begon te draaien als een gek maar omdat het water al eruit spuwde en hij behoorlijk warm was durfde ik niet te kijken of de fan ook de temp omlaag ging halen of niet.
Nu is de koppakking dus waarschijnlijk stuk helaas. Kosten zijn zoals ik hier gezien heb ergens rond de 1000 euro.
En twijfel of ik moet investeren in deze auto of dat ik een andere moet halen. Heb er 1 op het oog en nijg erna om misschien dat te doen. Anderzijds vind ik het zonde om deze auto dan niet te gebruiken omdat ie verder gewoon ook echt goed en netjes is.
Keuzes keuzes keuzes