tijdje niet op het forum geweest. Wegens werkeloosheid weinig geld gehad voor de W201 en het weer heeft natuurlijk ook niet echt meegeholpen de afgelopen tijd. Nu heb ik dankzij de WW toch nog wat geld kunnen sparen en wil de eerste de beste zaken voor de lente gaan aanschaffen, nog veel werk te gaan en de spuiter heeft zijn geld ook al.
Nu heb ik al sinds aankoop van mijn 190E (1990) een niet naar behoren werkende antenne. De spriet wordt er geheel uitgedrukt automatisch maar gaat niet meer in. Ik heb begrepen dat dan het koordje kapot is of iets dergelijks. Nu wil ik dus een compleet nieuwe antenne inbouwen en natuurlijk het liefst een originele wat die van mij niet is.
Tot mijn verbazing zijn er een heleboel elecktrische antennes voor de W201 te verkrijgen, maar in heel veel verschillende prijsklassen. Zo heb je alleen de spriet inclusief "tandwielkoord" (zo noem ik dat) voor een 10tje maar ook voor 40 euro! Waar zit het verschil dan in?
Ook hier op het forum staat er een Hirschmann Antenne uit Frankrijk(?) voor €30,-
Terwijl ik een andere nieuwe uit Duitsland van BERU van €118,05 voor €89,- vindt op mijn fijne website TE TAXITEILE zoals
Ik raak de weg een beetje kwijt en hoop dat deze stuurlui mij de weg kunnen wijs maken