[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Vervanging spiegelglas aan linkerzijde : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 11 mei 2025, 05:36

Vervanging spiegelglas aan linkerzijde

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Vervanging spiegelglas aan linkerzijde

Berichtdoor HHoef » 28 apr 2012, 08:54

Ik heb gezocht op het forum, maar kan het niet echt vinden. Het spiegelglas aan de linkerzijde is wat verweerd en zou ik graag willen vervangen. Kan dat als los onderdeel of moet de hele spiegel vervangen worden? En hoe gaat dan dan in zijn werk? Alvast bedankt voor jullie reacties.
Auto's zijn emotie, dat begrijpt niet iedereen.
HHoef
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Re: Vervanging spiegelglas aan linkerzijde

Berichtdoor MBSLC » 28 apr 2012, 09:56

Rechts kon ik er zo uitdrukken en indrukken, de spiegel valt om een soort bal/kogel.
Heel voorzichtig, met schroevendraaier en handdoek eruit wippen.
Weet niet of dit ook voor links geldt, maar lijkt me wel.

Voor terugzetten moet je wat lef hebben : flink hard drukken, tot hij voor je gevoel bijna breekt. Beetje WD40 en hij zegt "ploep" en zit erin, als het goed is.

Succes,
Richard
STERREN STRALEN AAN DE HEMEL, STERREN STRALEN OP DE WEG !
MBSLC
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Keer terug naar Techniek W201