Recentelijk heb ik een MB 190D 2.0 aangeschaft. Gewoon omdat ik er graag een wou. Helaas heeft deze een hoop werk. Zelf ben ik niet handig in het technische gedeelte, wel ben ik bezig met het opschuren, plamuren van de auto. Want ik wil em overlaten spuiten.

Er zijn een aantal problemen waar ik verstand van heb zoals,
- Bij het starten en uitdoen van de auto schokt de motor behoorlijk. Zelf dacht ik dan aan de motorsteunen. Maar ik weet niet eens waar die zitten.
- Onder de motor lekt er een beetje olie. het is niet veel wat eruit komt en weet niet waar het precies uitkomt.
- Sinds gisteren wordt de motor ook warm bij het stilstaan (b.v file) Had pas de koelvloeistof bijgevuld. Maar et wordt snel steeds minder. Ik heb geen koelvloeistof onder de auto kunnen vinden.
- Een ander probleem is dat de blower en kachel heel raar doet. Zo kan ik niet de stand veranderen, en er komt alleen lucht uit als de auto rijdt. Hoe harder ik rijd hoe harder die lucht blaast. Warmte komt alleen uit de kant de de bestuurder.

Zelf ben ik niet zo technisch maar ik waardeer elk advies en mening. Misschien zijn het simpele dingetjes

Ik vraag me ook af of er iemand is die er naar wilt kijken en eventueel kan helpen die in de buurt woont van Gorinchem. Er is in de buurt wel een garage(boer) die zich alleen bezig houdt met MB oldtimers, maar vraagt een hoop geld. En als student zijnde is dat geen optie voor mij. Natuurlijk kan ik wel de onkosten vergoeden, en een bedragje missen voor de reparatie.
Sorry voor de lange post