Het is nu 01 mei 2025, 05:58
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
door Staal » 25 mei 2015, 11:32
ik vroeg me af wat het verschil in carrosserie is
tussen de standaard uitvoering en de 16 kleppers.
ik wil ooit nog eens een trackday wagen bouwen en wil een goede basis hebben.
Mvg.
Dennis van Staal
-
Staal
- Junior Boarder

-
- Berichten: 23
- Geregistreerd: 16 sep 2014, 20:40
- Woonplaats: Aartswoud (Noord-Holland)
- Roepnaam:
- Type wagen: N.n.b.
- Bouwjaar: N.n.b.
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door Wimada » 25 mei 2015, 15:29
Ik denk niet veel verschil,motorsteunen ?
Gr. Wim.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie, elke keer weer ooms en tantes die me
een por in mijn zij gaven en zeiden: nu jij he?
Ze zijn ermee opgehouden toen ik bij hen hetzelfde deed op begrafenissen!
-

Wimada
- Platinum Boarder

-
- Berichten: 361
- Geregistreerd: 11 feb 2015, 06:05
- Woonplaats: 's-Hertogenbosch
- Roepnaam:
- Type wagen: C180
- Bouwjaar: 2000
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door Spaansen » 25 mei 2015, 20:38
Exact na jou vraag geen verschil
Maar
Subframe achteras , remmen , is het enige grote verschil dat belangrijk is voor de trackdays
-

Spaansen
- Diamant Boarder

-
- Berichten: 1819
- Geregistreerd: 31 dec 2010, 21:25
- Woonplaats: Lelystad
- Type wagen: 190E 2.3-16
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door Staal » 25 mei 2015, 21:08
wat is het verschil in subframe achteras en de remmen?
-
Staal
- Junior Boarder

-
- Berichten: 23
- Geregistreerd: 16 sep 2014, 20:40
- Woonplaats: Aartswoud (Noord-Holland)
- Roepnaam:
- Type wagen: N.n.b.
- Bouwjaar: N.n.b.
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door Spaansen » 25 mei 2015, 21:34
Achterass , subframe is wat sterker
Remmen zijn natuurlijk zwaarder
Voor 278x22 schijven. Achter weet ik niet zo
-

Spaansen
- Diamant Boarder

-
- Berichten: 1819
- Geregistreerd: 31 dec 2010, 21:25
- Woonplaats: Lelystad
- Type wagen: 190E 2.3-16
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door DonPistoni » 25 mei 2015, 22:43
Voor is 284x22
achter is 278x9 of 10
Achteras is hetzelfde alleen de toespoor is verstelbaar bij een 16V met een excentriek. Stabilisators zijn ook dikker van een 16V, echter raad ik die niet aan te gebruiken.
Verder is de basis van een mormale 201 voor het doel hetzelfde.
-
DonPistoni
- Gold Boarder

-
- Berichten: 215
- Geregistreerd: 30 dec 2013, 08:49
- Type wagen: 190E 2.3
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten