[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Velgen renoveren : Algemene vragen over jouw W201
Wie o wie kan mij helpen aan een adresje in de buurt van Utrecht waar ik "goedkoop " mijn velgen kan laten overspuiten/netjes maken.... Of zijn er ervaringen van mensen dit dit gedaan hebben of hebben laten doen. Alvast bedankt!
Ik heb er geen ervaring mee in de buurt van utrecht
maar goedkoop , netjes en in de buurt zijn ook gelijk al wel wat wensen
er zijn genoeg bedrijfjes die stralen en pedercoaten dan moet je ze zonder banden brengen prijzen liggen volgens mij dan tussen de 150 en 250 per 4 wielen
let wel op ze worden dan gestraald en gecoat repperatie's doen ze niet
dan zul je naar wheeltrim nijkerk moeten of velgendokter of zo
Velgen als nieuw in Heerde , lijkt mij een goed adres (veel positieve reviews) € 185 voor 4 velgen inclusief evt kleine stoep rand schade herstel lijkt mij zeer schappelijk.ik ga er volgende week naar toe,jammer dat i 110 km van Utrecht zit maar voor die 20 euro diesel kan ik er wel even op en neer naar rijden (is nog goedkoper dan veel offertes die ik heb gekregen van 275 TM 350 euro!!! ) wordt vervolgd....