[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Trekhaak : Algemene vragen over jouw W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 20 apr 2024, 03:56

Trekhaak

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen W201 wat niet in een andere forum past.

Re: Trekhaak

Berichtdoor Wimada » 18 dec 2019, 06:31

Heb wat gegoogeld,is wel te verkrijgen,alleen niet bij Kwik Fit e.d die ook monteren,weet niet of je het kunt uitbesteden
Als je er een koopt ?
Gr. Wim.

Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie, elke keer weer ooms en tantes die me
een por in mijn zij gaven en zeiden: nu jij he?
Ze zijn ermee opgehouden toen ik bij hen hetzelfde deed op begrafenissen!
Avatar gebruiker
Wimada
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 361
Geregistreerd: 11 feb 2015, 06:05
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Roepnaam:
Type wagen: C180
Bouwjaar: 2000
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Re: Trekhaak

Berichtdoor sterckx » 09 feb 2020, 18:25

Heeft iemand toevallig een foto met die rameder trekhaak gemonteerd ?

Ik ben ook op zoek om een trekhaak te monteren onder mijn 190, en deze lijkt me degelijk en niet te duur voor een nieuwe..
sterckx
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 52
Geregistreerd: 09 dec 2019, 22:11
Roepnaam:
Type wagen: 190D 2.0
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee


Keer terug naar Algemene vragen over jouw W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten