Na het opknappen van de velgen - vorig jaar - bleek er 1 dusdanig krom dat deze niet meer met plaklood te balanceren was.
Ik heb toen een losse velg op de kop kunnen tikken en die ook nog door de mannen van Velgen als Nieuw laten behandelen.
Omdat de wielbouten die ik bij de e-bay veiling gekocht had er niet echt fraai meer uitzagen, heb ik vorig jaar nieuwe bouten bij de MB dealer in Goes gehaald. Ik heb de oorspronkelijk bouten toen aan Guus Haak verkocht die ze netjes gespoten heeft voor zijn wintervelgen....
Met het mooie weer van vandaag kon ik dus na geruime tijd mijn putdeksles onder de Benz gaan monteren. Ik had er echt zin in.
Met goede moed was velg 1 snel verwisseld. Bij velg 2 stuitte ik op een (nieuwe !!) wielbout die niet in het schroefdraad paste. Andere bout gepakt en velg drie volgde rap.
Bij velg 4 liep ik toch keihard tegen het vooruitgeschoven probleem aan. De foute bout wilde met geen mogelijkheid het begin van het schroefdraad in. Oftewel, de klus waar ik al tijden naar uitkeek, kon ik helaas niet afmaken

Om mijn frustraties niet al te lang te laten doorlopen ga ik morgenochtend dus langs de dealer om een andere bout te halen.
Tot slot nog een paar kiekjes van een niet afgemaakte klus...
- lmv 1.jpg (572.16 KiB) 2652 keer bekeken
- lmv 2.jpg (466.51 KiB) 2652 keer bekeken
- lmv 3.jpg (398.3 KiB) 2652 keer bekeken
Gr
Henri