Was al gaan zoeken op het forum zag dus het euvel misschien het ovp relais kon zijn, bij de Mercedes dealer een nieuwe gekocht van 102,-

Omgezet en weer 3 dagen rijden zonder problemen, enkel de koude start vond ik wat lang duren.. en toerental vond ik nog wat aan de lage kant in zijn vrij ongeveer 700toeren en in zijn Drive 600toeren maar ook bijna tot stilstand blijft hij wel boven de 500toeren valt dus niet meer uit.....
Gisteren heb ik alle stekkertjes los gehaald en schoongemaakt en misschien ergens valselucht of klemmen wat niet goed zaten onder het luchtfilterhuis en toen leekt het of het toerental meer was.
Uit voorzorg heb ik een flesje injectie reinermiddel in de tank toegevoegd en vandaag een flinkstuk gaan rijden, en bij terug komst viel hij uit bij de afslag ongeveer 100km gereden.
Lijkt erop als de motor echt warm is dat het euvel weer terug is...

Wel viel mij op bij de 1ste dag van aankoop dat het stekkertje los lag van de luchtfilter had die terug erop geklikt en lijkt dat sindsdien die problemen voor komen.
Alle massapunten heb ik ook schoongemaakt en geschuurd.
Een kennis zei al misschien is het de bobine wat erg heet word zou dat ook kunnen want dat lees ik nergens terug?
Hoor het graag.