Hoewel de bovenzijden van de deurpanelen enigzins zijn verbeterd ben ik er niet tevreden over.
Het is allemaal nogal hobbelig geworden, oorzaak, volgens de autobeklederij, het opgezette karton/hardboard van het paneel.
Ik vroeg of hij niets van dat paneel had kunnen halen en er een nieuw stuk had kunnen inzetten maar dat is schijnbaar makkelijk gezegd maar niet uit te voeren.
De euries zijn er weer doorheen maar ik heb er toch geen goed gevoel bij, nu ben ik een leek op autobekleding dus misschien ben ik te kritisch en is dit gewoon het beste resultaat, ik weet het niet.
De zitting is keurig bijgevuld en de gebroken veer, was even, gelast echter toch weer gebroken maar volgende week woensdag gaan ze dit opnieuw lassen en dan met een extra versteviging rond de gebroken veer. Gelukkig hoef ik dat dan niet meer te betalen, laten we het maar garantie noemen.
Maar goed hier zit ik dan met het gevoel van een kater, te hoge verwachtingen gehad?
Ben nu op zoek naar (minimaal) een paneel voor het linker achterportier in de volgende bekleding mb-tex saffron (174) en dat zal een lastige gaan worden.
Als het mogelijk zou zijn ook voor het linker voorportier en rechter achterportier maar de belangrijkste is linksachter want daar blijft het knopje voor de deur te sluiten onder zitten.
Wie weet waar ik dit kan vinden en/of bestellen?
Alvast bedankt voor alle tips en hints

Gr,
Erwin