Hi beste 201 liefhebbers,
Nu dacht ik mijzelf al eens eerder voorgesteld te hebben, maar dat was voor het algemene Mercedes Benz forum. Dus hierbij nog even een stukje over mijn 190.
De auto heb ik vol trots zo'n tweeenhalf jaar geleden aangeschaft. Tja, het verhaal ging dat een verzamelaar met veel te veel geld de auto had gekocht van een oude man die de auto als liefhebben gekoesterd zou hebben...
De verzamelaar (woonachtig in Duitsland) zat ook in de paarden en vond al snel dat de 190 met zijn 2 liter diesel te weinig kracht had om de trailers te trekken. Zodoende is de auto bij zijn dochter bij het garagebedrijf van haar partner neergezet. Indertijd reed ik een oude Volvo 340 en toen die te veel kuren begon te krijgen heb ik de 190 overgenomen die vanaf dat moment nog moest worden ingevoerd.
De auto heb ik sindsdien trouw in onderhoud bij het garagebedrij en de auto heeft mij, hoe kan het ook anders, tot nu toe nog nooit in de steek gelaten. Wanneer er wat aan de auto mankeert probeer ik dat zo goed en zo 'orgineel' (dus met MB-spullen) op te laten lossen.
Zelf zou ik het te gek vinden om meer zelf te kunnen doen. Zo'n programma als Wheeler Dealers op Discovery vind ik fantastisch....Probleem is alleen dat ik echt helemaal niets zelf kan, behalve de banden op pompen of olie bijvullen.
Ik hoop middels dit forum steeds meer dingen te leren en ik las ook dingen over een soort 'klus/garage - dagen?
Onderstaand wat foto's. De 'klus' waar ik nu mee bezig ben is het een klein beetje opknappen van het interieur en ik wil er een mooi geluidssysteem in...