eerst alles gekocht via marktplaats,stuurpomp met poelie ,stuurhuismet de twee slangen,beugeltje voor de stuurpomp,gladde spanrol en langere multiriem.
eerst de de stuurpomp gemonteerd,twee bouten.
daarna het stuurhuis gedemonteerd,drie bouten in de wielkast,1 inbusbout van de stuurstang,1 grote bout aan de onderkant van het stuurhuis met klemveer.
bekrachtigd stuurhuis langs de onderkant monteren en vastmaken met de oude bouten,wel even kijken naar de merktekens,daarna de twee slangen monteren.
daarna de gladde spanrol monteren ,daarna de multiriem monteren,daarna ATF olie in de stuurpomp doen,dan de motor starten en het stuur een paar keer uiterst links en rechts draaien om te ontluchten ,daarna ben je klaar om lekker te relaxt te rijden.
alle bouten gingen makkelijk los dus geen problemen gehad.
als je alles hebt is het een halve dag werk als alles meezit.
ik vond het meevallen en ik ben geen monteur,ik hoop dat iemand hier iets aan heeft.
grt.Jos