dat kan zoveel zijn.
wat goed moet zijn =
Vonk op het juiste moment
De juiste hoeveelheid brandstof op het juiste moment
De juiste hoeveelheid lucht op het juiste moment
Ikzelf heb een ontsteking die je handmatig af moet stellen, zonder vacuumvervroeger.
Misschien heb jij dit ook? dit is te zien aan de ontstekingsmodule.
ik heb alleen een klein blokje met 2 stakkers.
diegene met vacuumvervroeger heeft er nog een blok bovenvast zitten met 2 slangen en een stekker.
De brandstof/lucht verhouding word geregeld door een imbus. deze kun je vanuit je luchtfilter veranderen. Is dit goed afgesteld? of te wel is je CO wel afgesteld op 1%?
Ontsteking standaard bla bla: is je rotor nog goed.. je verdelerkap... bougiekabels?
verder word het stationair geregeld via je stappenmotor - tenzij je een handmatige schroef hebt zoals ik... de stappenmotor zou naast je koudstartinjector moeten zitten. als je voor je motor staat.. daar achter. als je een handmatige hebt, heb je alleen een bult slangetjes en een verstel schroef.
Probeer je stappenmotor eens schoon te maken.. of bij een handmatige een stukkie naar rechts poeieren tot je weer rond het juiste toerental zit.
natuurlijk kan het ook aan het overspanningsrelais liggen.
als je de motor start moet hij tijdelijk in verhoogde toeren gaan lopen en daarna weer netjes naar de 800-900. doet hij dit niet, dan moet je daar eens gaan zoeken.
een verkeerd lopende MB motor.. kan zoveel redenen hebben
Aangezien niemand het hier kan zien of horen, is het ook lastig om je op weg te helpen.