[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Storing bij links draaien..??? : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 28 maart 2024, 17:21

Storing bij links draaien..???

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Re:Storing bij links draaien..???

Berichtdoor Jos » 06 jul 2009, 15:23

Dat heeft mijn pa ook gehad met z'n 560 sel (71.000 km B) )

Ik ga het proberen zo goed mogelijk uit te leggen :D

Een of andere kabelboom (waar ook de brandstofpomp op aangesloten zit) was niet meer in een goede staat. Door middel van trillingen of bewegingen maakte dat draadje dus contact...of niet. Met als gevolg dat de 560 sel uitviel. (op een rotonde en dan ineens geen stuurbekrachtiging meer :silly: maar nog wel 2000 kilo schoon aan de haak.

Het heeft echt enorm lang geduurd voordat ze dit euvel hadden gevonden. Maarja, zo`n probleem kan een miljoen oorzaken hebben volgens mij.
Jos
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 0
Geregistreerd: 17 feb 2009, 16:22
Woonplaats: Noord-Brabant
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1991
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re:Storing bij links draaien..???

Berichtdoor Jos » 07 jul 2009, 07:57

Het is voor ons inderdaad logisch om het probleem daar te zoeken (bij het stuur). Maar mijn ervaring met zelf een diagnose stellen is dat het ook iets totaal anders kan zijn. Als jij je wagen naar links stuurt, zorgt het middelpunt vliegende kracht ervoor dat de rest van de wagen naar rechts wil. Dus het hoeft niet zozeer bij je stuur te zitten hoor. Snapte ;)

Hoe het uiteindelijk bij mn pa is opgelost, de monteur van het bedrijf waar die de 560 gekocht heeft net zolang in de wagen gereden totdat het euvel zich weer voordeed. Want je zult altijd zien dat wanneer je bij een garage komt dat de wagen dan ineens weer perfect werkt.

Ik ben bang dat je dit probleem niet zelf gaat vinden zoals ik al eerder zei, het kunnen 1001 verschillende dingen zijn.
Jos
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 0
Geregistreerd: 17 feb 2009, 16:22
Woonplaats: Noord-Brabant
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1991
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re:Storing bij links draaien..???

Berichtdoor Jos » 08 jul 2009, 20:17

Al nieuws?
Jos
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 0
Geregistreerd: 17 feb 2009, 16:22
Woonplaats: Noord-Brabant
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1991
Automaat: Nee
LPG: Nee


Keer terug naar Techniek W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten