[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Ster2300 : Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 26 apr 2024, 02:23

Ster2300

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Stel hier GEEN technische vragen e.d., daar hebben wij een heel forum voor!!!

Ster2300

Berichtdoor Ster2300 » 16 sep 2015, 09:14

Hallo, ik wil mij even voorstellen.
Mijn naam is Joop (jojo) uit 1957 ik kom uit noordholland en ik rij al vanaf mijn 18e in oude auto"s omdat nieuw kopen voor mij te makkelijk (je gaat naar een bank en hoppa)en te duur is.Ik begon met een mini1300 innocenti waar na 30 kilometer de koppeling er uit lag op dat moment was het echte repareren ,restaureren en houden van oldtimers voor mij begonnen en 40 jaar later heb ik dat virus nog steeds.En nu rij ik met een MB 190/1987/2300/5bak en geloof mij het is tot nu toe de beste en fijnst rijdende auto.De vorige eigenaar woonde in spanje en wilde hem wel voor 300 euro terug naar Nederland rijden 1800 km,mooi toch.Dus nu ik heb een punt gave 201 waar ik super blij mee ben.Een foto komt later wel.
Thats all folks
Ster2300
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 21
Geregistreerd: 18 mei 2015, 18:30
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.3
Bouwjaar: 1987
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron