[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Speakers voor : Interieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 01 mei 2025, 06:06

Speakers voor

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Speakers voor

Berichtdoor Mart.Bink » 23 dec 2013, 17:09

Beste Leden,

Ik heb wel geluid uit de achterboxen maar als ik ook voor wil aansluiten dan komt er bekant geen geluid uit , een heel schel geluid net of er een storing op zit, er zit een iso draad op de radio en er lopen 2 dubbele draden uit de opening voor het aansluiten maar ik krijg het niet voor elkaar.Het geluid achter is prima maar als ik dan de draad van de iso aansluit voor de boxen voor krijg ik dat schele geluid.
Wat doe ik verkeerd , moet het op de een of andere manier geschakeld worden.
Ik hoor van jullie.

Gr,
Mart
Mart.Bink
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Re: Speakers voor

Berichtdoor Ruud102 » 23 dec 2013, 19:28

Vele mogelijkheden maar begin eens met 1 van de voorspeakers los te koppelen bij de speaker zelf.
Zo check je dus of 1 van speakers niet kapot is.
Kan ook de voorspeakers demonteren en even op de bedrading aansluiten van de achterspeakers.
Als dit wel werkt kan het de bedrading voor zijn of de uitgang van de radio voor de voorspeakers is defect.
Succes.
Ruud102
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Keer terug naar Interieur W201