[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Slinger met overschakelen : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 27 apr 2024, 21:10

Slinger met overschakelen

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Slinger met overschakelen

Berichtdoor Hekki » 18 jun 2012, 20:23

ik heb net een 190 2,3 e gekocht ziet er strak uit weinig tot geen roest maar 1 puntje als ik overschakel bij van 2naar 3 en 4en 5 voel ik een kleine slinger in het stuur en in de kont omdat die voor de rest goed en netjes uit zag heb en de prijs netjes was heb ik de gok maar genomen en de auto gekocht
zelf zit aan de motersteunen oh aan de achterbrug ophang rubbers te denken
kan iemand mij vertellen of ik in de goede richting zit en ids dit een dure aangelegenheid om het te repareren
wil kijken of ik het zelf kan doen moter steunen lukt mij zelf welachterbrug rubbers lijkt mij wel wat moelijker
aangezien ik niet in het bezit ben van een brug
Hekki
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 18 jun 2012, 16:32
Woonplaats: Zwolle
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.3
Bouwjaar: 1989
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Techniek W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten