[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Sleutelaar gezocht : Van alles wat....W201 en andere C-Klasse

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 28 maart 2024, 13:01

Sleutelaar gezocht

Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W201 en W202.
Leuk filmpje met een W201 of W202? Of met de W201 of W202 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W201)

Sleutelaar gezocht

Berichtdoor DinoTriumph » 31 okt 2012, 22:03

Hallo mannen met twee rechter handen (en een garage)

Ik ben op zoek naar iemand die de winterbeurt en nog een paar dingen voor mij wil doen. Ik heb zelf de 1ste drie maanden geen tijd. Omgeving Apeldoorn/Zwolle/Deventer.
(Ik heb niks tegen Wensink, maar het zijn niet allemaal liefhebbers)

pm mij even.
DinoTriumph
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 16 mei 2011, 08:49
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: Sleutelaar gezocht

Berichtdoor Fietsensloper » 01 nov 2012, 13:37

Wat moet er zoal aan gebeuren dan?
Als het werk is wat zonder brug kan gebeuren wil ik het wel doen, woon stukje aan de andere kant van zwolle, vlakbij Meppel.
*Geld lijkt op vet. Van beide is er genoeg, maar altijd op de verkeerde plaatsen :|
Avatar gebruiker
Fietsensloper
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1432
Geregistreerd: 14 maart 2011, 02:30
Woonplaats: Ruinerwold
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Ja


Keer terug naar Van alles wat....W201 en andere C-Klasse

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast