Ik ben Simon, ik heb me geregistreerd op dit forum omdat ik over een tijdje een 190 ga kopen. Wilde toch nog het een en ander te weten komen voordat ik er een ga aanschaffen. Het type waar ik geïnteresseerd ben is een 2.5D ( belastingvrij ).
Vanuit thuis uit ben ik al een beetje opgegroeid met Mercedes. wij hadden heel lang een W124 station wagon ( 3.2TE sportline ) jaar of 12 gehad geloof ik, echt een super bak, vanaf kleine jongen achterin mee op vakantie's tot een gegeven moment dat ik er zelf ik mocht rijden. Jammer dat deze weg is, mijn ouders vonden de wagen te duur in benzine verbruik en wegenbelasting. Ook had de Mercedes problemen met vochtig weer waardoor deze spontaan uit kon vallen, iets met vocht in de ecu of iets dergelijk en mijn vader was het op een gegeven moment beu.
Toen hebben we nog een 190D 2.5l voor een jaar of 2 naast de green-go auto's gehad en ben ik nog met een maat van me naar Rimini gereden in de grote vakantie in één rit. ( dat kan uiteraard alleen met een fijne Mercedes onder je kont

Momenteel studeer ik nog, maar ben al een beetje op zoek naar een goeie ouwe trouwe Benz