[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Schuifdak sluit niet meer goed : Carrosserie & Exterieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 29 maart 2024, 07:47

Schuifdak sluit niet meer goed

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Schuifdak sluit niet meer goed

Berichtdoor LarsC2 » 05 jun 2013, 11:39

Hallo,

Sinds vandaag werkt mn schuifdak niet meer goed, hij ging altijd al vrij stroef en zwaar dicht, maar vandaag gaat ie nog maar aan 1 kant weer goed naar boven (als je hem weer sluit) de andere kant blijft laag hangen... Krijg hem ook met geen mogelijkheid omhoog.. Ik neem aan dat het dak uit elkaar moet maar kon hier geen how to van vinden, alleen van elektrische daken. Kan iemand me kort uitleggen welke stappen ik moet volgen om dit te demonteren?
LarsC2
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 90
Geregistreerd: 15 dec 2012, 18:06
Woonplaats: Klazienaveen
Roepnaam:
Type wagen: 190D 2.0
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron