ik ben de freubelaar ook wel bekend als toontje eigenaar naar het voorportaal das mijn bedrijfje wat ik pas gestart ben en nu heb ik ook toevallig een W201 die ik aan het nalopen ben op wat ongeregeld heden ik doe auto's een verjongings kuur geven en ik doe ook wat verkoop erbij aleen van restaureren kan ik niet leven.
Maar elke wagen die bij mij weg gaat is dus van onder tot boven bekeken en zonodig werk aan gedaan.
dit topic noem ik zo omdat ik je maar wil laten zien dat ook op de niet zichtbare plekken wel wat kan zitten wat je niet wil.
ergens is er iets niet goed gegaan met de foto's ben de eerste dus kwijt,
maar niet erg komen er wel meer dit is dus dat stuk plastiek wat om de dorpelkop zit moet er wel bij vertellen dat ik de wagen paar dagen geleden omhoog heb gedaan en met de hoge druk spuit grondig heb gereinigd maar dit zit dan in die kap

en dit erachter nu zijn de eerste foto's ergens waar weet ik niet maar zo te zien zag het er perfect uit ook op de brug eigenlijk niets te zien.
maar kap eraf en dan ziet het er toch uit voor wat nader onderzoek.
ja dan maar de spatborden eraf en dan moest je nog goed kijken maar je kan dan aan die kit zien dat er iets onder zit dus kaal gemaakt en roestwerend middel erop nu was dit op tijd dus is nog niet door gerot maar dat kan snel gaan

Word vervolgd groetjes de freubelaar.