[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Sampers : Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 25 apr 2024, 22:51

Sampers

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Stel hier GEEN technische vragen e.d., daar hebben wij een heel forum voor!!!

Sampers

Berichtdoor Sampers » 14 aug 2021, 23:17

Hallo,

Ik ben Sammy en heb na lange tijd besloten om ook lid te worden van het forum.
Omdat ik graag het verhaal van mijn auto wil delen, eventueel wat hulp krijgen om onderdelen te vinden en hopelijk ook andere liefhebbers van de W201 te leren kennen.

Mijn auto is een 190E 2.6 in almadinrot (1989), met Mittelrot interieur.
Zelf uit Duitsland gehaald en ben nu de trotse 3de eigenaar.
Hij was helemaal standaard, en ik wil toch één en ander veranderen.

Ik wil graag een topic aanmaken, maar dat duurt een tijd. Heb mijn verhaal eerder op een Engelstalig forum gepost en hoopte dat ik enkel de teksten terug moest vertalen, helaas lukt het niet om foto's met [img] tags te posten, dus dat wordt nog een gedoe want heb veel foto's om te documenteren.

Ik heb eerder een W124 gehad, 3x W202's en mijn huidige daily is een s205. Dus ben wel een liefhebber van de ster.
Ondertussen heb ik een huis, en zoon en een drukke baan waardoor de 190 een beetje op de lange baan is geschoven, maar nu kriebelt het toch om er wat verder mee te gaan.

Hierbij nog een oude foto, maar zo staat hij er momenteel ook bij.
Bijlagen
40.jpeg
40.jpeg (227.25 KiB) 952 keer bekeken
Sampers
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 21
Geregistreerd: 09 aug 2021, 05:20
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1989
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: Sampers

Berichtdoor Bram Jansen » 16 aug 2021, 07:55

Welkom Sammy :handgestures-thumbup:
Je gezin is belangrijker dan je 190 hoor.
Maar we lezen hier graag.
Bram Jansen
 


Re: Sampers

Berichtdoor FerryB » 16 aug 2021, 10:01

Welkom op het forum en veel leesplezier.
Groet, Ferry.
Avatar gebruiker
FerryB
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1447
Geregistreerd: 22 sep 2011, 23:11
Woonplaats: Zevenaar
Roepnaam:
Type wagen: 190
Bouwjaar: 1984
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Keer terug naar Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten