Ik ben Said 27 Jaar en kom uit Hartje Amsterdam (Mooier dan Parijs)

Ik heb mijn 2e monteurs diploma behaald in 2007 en daar is het bij gebleven.
Afentoe sleutel ik wel eens wat maar het liefst vind ik audio inbouwen het leukst.
Maar goed na diversen verhalen van mijn broers ben ik overgehaald om van mijn nwe type bolides over te gaan naar een belastingvrije Mercedes 190.
Een broer is in het bezit van een 250D combi uit 85 en de ander van een 190D 2.0 uit 86.
Na een aantal weken speuren op het net stond ze daar in het mooie Le Havre aan de kust van Frankrijk (hier 700km vandaan)
Toevallig had ik daar circa 60km familie zitten die ik regelmatig spreek en die had weer een kennis zitten in Le Havre

Nou goed he, ik was daar geweest en wezen kijken etc.etc. wagen bekeken en verkocht aan Moi , richting NL met die hap!
Om precies te zijn was ik op een Vrijdag avond vertrokken, Zondag nacht terug gekomen. Maandag de auto laten invoeren
en die Zaterdag erop kon ik al mijn platen laten drukken en monteren, hoe geweldig en snel is dat

Sindsdien ben ik in het bezig van deze prachtige Mercedes 190D 2.5 (met ABS he) uit September 1985.
Voor ik aan deze auto ga beginnen moet ik wel eerst onze Matzwarte Mini Cooper uit 2003 verkopen

Ik kon niet wachten het volgende alvast in te bouwen en vervangen

:bi-xenon/zwarte achter units/pioneer radio-aux-usb/velg randen gepolijst.
Met mijn aanmelding op dit forum wil ik meer kennis opdoen in de W201 en natuurlijk delen.
Hierbij ffkes wat foto's toen en nu... veel kijk plezier
Later!