Het is nu 02 mei 2025, 20:03
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
door MercedesFTW » 10 feb 2011, 14:12
Met vriendelijke groet,
Tom
-

MercedesFTW
- Diamant Boarder

-
- Berichten: 2484
- Geregistreerd: 04 feb 2011, 17:19
- Woonplaats: Losser
- Roepnaam:
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: N.n.b.
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door Freggle » 10 feb 2011, 16:46
goh bedankt
The Best Mercedes A Man Can Get
-

Freggle
- Platinum Boarder

-
- Berichten: 725
- Geregistreerd: 07 nov 2010, 18:54
- Woonplaats: Grootebroek
- Type wagen: 190E 2.0
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door Bossie » 10 feb 2011, 17:45
DROMEN KOSTEN GELD, DAT IS GEEN BEDROG
GR MAARTEN
-

Bossie
- Gold Boarder

-
- Berichten: 230
- Geregistreerd: 29 aug 2010, 07:05
- Woonplaats: Monster
- Type wagen: 190E 2.0
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door Freggle » 10 feb 2011, 19:11
The Best Mercedes A Man Can Get
-

Freggle
- Platinum Boarder

-
- Berichten: 725
- Geregistreerd: 07 nov 2010, 18:54
- Woonplaats: Grootebroek
- Type wagen: 190E 2.0
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door Ruub-ster » 10 feb 2011, 20:21
-

Ruub-ster
- Erelid

-
- Berichten: 7805
- Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:42
- Woonplaats: Sliedrecht
- Roepnaam:
- Type wagen: 190D 2.0
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door Ruub-ster » 10 feb 2011, 21:45
-

Ruub-ster
- Erelid

-
- Berichten: 7805
- Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:42
- Woonplaats: Sliedrecht
- Roepnaam:
- Type wagen: 190D 2.0
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door MercedesFTW » 11 feb 2011, 13:08
Met vriendelijke groet,
Tom
-

MercedesFTW
- Diamant Boarder

-
- Berichten: 2484
- Geregistreerd: 04 feb 2011, 17:19
- Woonplaats: Losser
- Roepnaam:
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: N.n.b.
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door Ruub-ster » 11 feb 2011, 14:54
-

Ruub-ster
- Erelid

-
- Berichten: 7805
- Geregistreerd: 23 maart 2009, 13:42
- Woonplaats: Sliedrecht
- Roepnaam:
- Type wagen: 190D 2.0
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door MercedesFTW » 11 feb 2011, 21:31
Met vriendelijke groet,
Tom
-

MercedesFTW
- Diamant Boarder

-
- Berichten: 2484
- Geregistreerd: 04 feb 2011, 17:19
- Woonplaats: Losser
- Roepnaam:
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: N.n.b.
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door Franx » 21 aug 2011, 03:46
Ben betrekkelijk "groen" wat betreft de 190D , wilde laatst m'n ruitenwisser mechaniek smeren en het viel me op dat ik erg veel kracht moest zetten om de wisser omhoog te trekken (zeg maar om bij het wisserblad te kunnen komen)
Ik kreeg hem gedeeltelijk omhoog tot ik een "klik" hoorde , schrok hier beetje van en heb hem weer terug op de ruit gedaan. Moet je ergens een clipje indrukken of gewoon omhoog trekken met die handel ?
-
Franx
- Gold Boarder

-
- Berichten: 233
- Geregistreerd: 16 mei 2011, 19:04
- Type wagen: 190D 2.0
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door Jeroen » 21 aug 2011, 10:22
Het is normaal dat je er wat kracht moet opzetten, meer dan dat natuurlijk aanvoelt.
-

Jeroen
- Senior Boarder

-
- Berichten: 53
- Geregistreerd: 16 jun 2010, 20:09
- Type wagen: 190D 2.0
- Bouwjaar: 1987
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door HansMercedes » 21 aug 2011, 17:33
Je moet die wisser inderdaad omhoog trekken tot je die klik hoor en dan kan je eventueel het blad vervangen als dat nodig is
-

HansMercedes
- Diamant Boarder

-
- Berichten: 4581
- Geregistreerd: 03 sep 2009, 21:07
- Woonplaats: Beverwijk
- Roepnaam:
- Type wagen: 190E 2.6
- Bouwjaar: 1989
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door Polansky » 01 sep 2011, 13:12
2cm is wel veel,, maar als je 400mm opzet is dan klaar toch?
-
Polansky
- Fresh Boarder

-
- Berichten: 4
- Geregistreerd: 05 jul 2011, 18:01
- Woonplaats: Groningen
- Type wagen: 190E 2.0
- Bouwjaar: 1983
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door EmielW201 » 01 sep 2011, 21:56
-

EmielW201
- Diamant Boarder

-
- Berichten: 1230
- Geregistreerd: 17 okt 2010, 15:23
- Woonplaats: Sint-Oedenrode
- Type wagen: 190E 2.0
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
door Bassje » 01 sep 2011, 23:23
Emiel, ik had laatst precies hetzelfde bij de arctic weisse. Het mechanisme even goed ingespoten en daarna kon ik hem probleemloos weer inklappen.
-

Bassje
- Erelid

-
- Berichten: 10614
- Geregistreerd: 13 aug 2008, 22:59
- Roepnaam:
- Type wagen: 190E 2.0
- Bouwjaar: 1990
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
door EmielW201 » 02 sep 2011, 18:53
Je kan inderdaad de wisser laten zitten en er WD40 inspuiten maar je moet natuurlijk wel zien te voorkomen dat er geen WD40 op je ruit komt. Anders krijg je een waas over de ruit als het regent en je zet de wisser aan. Smeervet blijft bovendien langer op z'n plek dan WD40.
-

EmielW201
- Diamant Boarder

-
- Berichten: 1230
- Geregistreerd: 17 okt 2010, 15:23
- Woonplaats: Sint-Oedenrode
- Type wagen: 190E 2.0
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten