Gisteren kreeg ik last-minute kaartjes voor de European Superpull in Rotterdam-Ahoy.
Een avondje motorengeweld sla ik niet af, dus 's middags uit het zuiden des lands met de Benz naar 010 vertrokken.
Na een aantal uren gillende 12-cilinders, turbines, supercharges en de geur van ethanol heb ik de olieboot weer aangeslingerd, en ben milieu-zone(

Vlak voor Eindhoven deed zich het volgende voor;
De ruitenwisser stopte met werken toen ie halverwege zijn slag was.
Ik heb de schakelaar op de stuurkolom in alle standen gezet, maar zonder resultaat.
Ook de ruitensproeiers deden niets meer. En met al het friemelen aan de schakelaar kwam ik er achter dat het grootlicht-seinen ook niet meer werkte...
Enigszins geƫrgerd de eerste afslag gepakt, want zonder ruitenwissers door de stromende regen is geen pretje. Eenmaal tot stilstand gekomen leek het mee geen goed idee om in de regen de zekeringenkast open te maken. Op hoop van zegen de auto van contact af gehaald, weer gestart, en presto! Ik kon weer knipperen en wissen.
Enkel voor korte duur, want tot aan de oprit thuis heeft de wisser meer stil gestaan dan wat anders.
Vanmorgen de auto warm gereden, boodschappen gedaan, en alles werkte naar behoren.
Iemand enig idee waar ik eens naar kan kijken?
Ik heb zelf t idee dat t door de flinke regenval komt. Gisteren heb ik ruim 6 uur door de stromende regen gereden. Maar dat zouden onze wagens 24-7 vol moeten houden...
Ik ben er niet geheel gerust op