maar ben blij met mijn nieuwe aanwinst , ik zal in het kort even omschrijven wat en hoe de auto is:
De Benz is uit januari 1993
kleur donkerblauw ( geen metallic)
8 loch lichtmetallen wielen
4 bak handgeschakeld
in orginele staat , dus niet verlaagd of iets dergelijks
van binnen beige interrieur.
voor de rest basic uitvoering dus geen extra luxses .
rijd als een nieuwe heb uiteraard naar een terug rit even gestest hoe mooi en wat de snelheid kan doen , tja gewoon geweldig

tja misschien ben ik wel perfectionistisch maar heb heb altijd nog wel wat wensen over om de auto nog mooier en beter tekrijgen wat hij al is .
het mooie aan deze Benz is dat het verleden geheel bekend is en dat hij nog nooit ,ja lees goed ,nooit schades heeft gekend en de de lak nog in orginelen toestand verkeerd , roest ????? wat is dat nergens tebekenen , bodem deze is ook als nieuw , enige wat ik miste dat hij niet belasting vrij was , maar ja je kunt niet alles hebben ik heb gekozen voor een mooie koets dat vond ik zeer belangrijk , de rest zijn wensen.
Nou verder heb ik in het verleden een 190E 2.0 gehad van 1987 en een 2.0 uit 86 en een 1.8 uit 1991 dit betreft de W201 ik heb dan nog een W124 gehad 250D station uit 1989.
tja leuke autos de 87er had een vlours interieur pullman ook wel genoemd orgineel.
o ja ik heb ook nog een 300SE uit 1986 gehad ( veel rottigheid) jammer
behalve liefheber van de W201 heb ik nog een andere hobby en dat motorrijden en in mijn geval heeft het de voorkeur bij suzuki en hettype wat daar bij hoort is de tl1000r uit 1999 met 32.000km kleur uiteraard blauw/wit