Sinds een tijdje lees ik mee op dit forum. Een paar weken terug heb ik me aangemeld en vandaag dacht ik: laat ik mij eens voorstellen. Mijn naam is Ramon en woon in het noorden van NL. Ik ben in aan het wikken en wegen of ik ook aan een MB 190 begin. In de jaren 80 heb ik rijles gehad in een 190D. Een fijne auto wat ik mij herinner. Toen het roze papiertje eenmaal behaald was, was het ondanks de aanwezigheid van een 5e versnelling, een grote stap terug naar een Fiat Panda.....

Als er een MB 190 komt, dan zal het op zijn vroegst in de loop van volgend jaar zijn. Ondertussen volg ik wel wat er zoal in Nederland en Duitsland wordt aangeboden.
De 2.5 diesel (van 1986 of ouder) is versie die mij het meest aanspreekt. Versies met airco zijn dun gezaaid is me opgevallen, maar deze is achteraf (zelfs origineel) nog in te bouwen las ik in één van de topics.
Een andere accessoire die ik niet veel ben tegengekomen, zijn hoofdsteunen achter. Zijn deze eventueel in de bank in te klikken, of is daarvoor een compleet andere achterbank noodzakelijk ?
Mvgr, Ramon