[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Probleempjes met het forum : Andere dingen W201 en andere C-Klasse

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 19 apr 2024, 07:37

Probleempjes met het forum

Praten/kletsen over andere dingen in het leven

Probleempjes met het forum

Berichtdoor Maarten » 17 dec 2008, 11:47

Bij gebrek aan een betere plek om deze vraag te stellen doe ik het maar hier:

Er is volgens mij iets mis met mijn account of het forum oid want wanneer ik ingelogd ben kan ik alleen de eerste pagina van alle topics bekijken. En het gekste is nog; bovenaan het topic kun je kiezen welke pagina je wilt bekijken, maar hier kan ik alleen kiezen uit 'Start' 'Vorige' en '1'..... de '2', 'volgende' en 'einde' kan ik niet aanklikken terwijl ik toch echt naar de 1e pagina zit te kijken!. Wanneer ik uitlog werkt alles wel perfect zoals het hoort!

Ik heb dit probleem in zowel Firefox als IE, bij beide heb ik alle verschillende weergaveopties in mijn profiel al gebrobeerd en uiteraard steeds mijn cache leeg gegooid.

Het is nogal vervelend om steeds uit te moeten loggen om berichtjs te kunnen lezen om vervolgens weer in te moeten loggen om een reactie te kunnen typen (zonder dus de mogelijkheid om iemand te quoten).

Is hier een oplossing voor?
Maarten
 

Keer terug naar Andere dingen W201 en andere C-Klasse

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron