door MB190 » 12 okt 2012, 13:04
En nu ga ik weer terug naar het onderwerp.
Toen ik bij Bobracing de spullen ophaalde, was hij er zelf niet. Mevr. Bobracing was er toen wel. De werkwijze die zij behandelden, vond ik super. De spullen lagen naast het huis klaar, contant geld had ik klaar. Even gepraat en weer richting huis. Je doet er jezelf ook voordeel aan, Bobracing pm't mij nu ook vanwege een topic, of ik dat of dat onderdeel nog nodig heb.
Ja, dan moet je elkaar wel vertrouwen dat ik echt geld heb, maar dat zou op een forum wel moeten lijkt me.
Zoals toen met uuuhm, naam even vergeten, die nu een Opel heeft.
Hij komt bij mij thuis, koffie gehad, aan de auto sleutelen, dingen van onder mijn auto bij hem proberen enz enz. Dat moet toch kunnen? Hij nam een kratje pils mee voor de moeite, klaar, goed geregeld.
Tuurlijk, er kan altijd iets mis gaan, zoals gister. Iets afgesproken, navi ( internet ) op telefoon deed het niet, dus ik kom mijn afspraken niet na. Vind ik heel k't, heb ik via pm zostraks ook uitgelegd. Dan maar, als de verkoper het goed vind, een nieuwe afspraak maken. Lijkt me logisch.
Is de verkoper er klaar mee, snap ik dat. Ik kom mijn afspraken niet na. Mijn fout, niks meer aan te doen.
Ja, er zijn altijd rotte appels, dat blijf je houden. Ik vertrouw iemand met 6 berichten ook minder dan iemand met 6000 berichten hier. Maar dat wil ook niet altijd iets zeggen, kijk naar die persoon uit 't noorden dacht ik op de W126 club.