Vreemde praktijken kom je overal tegen ... ook hier op het forum.
Zo had ik een pm verstuurd op een Zebrano artikel dat ik dat voor de vraagrpijs wel over wilde nemen ... kreeg daar een bevestiging op terug, maar meneer verkoos daarna - ondanks de afspraak - het te verkopen aan iemand anders.
Was de eerste die reageerde, maar dat doet er tegenwoordig niet meer toe blijkbaar. De knaap heeft wel een berg mailtjes gestuurd met dat het mijn fout was ... en was op geen enkele manier tot enige rede te brengen.
Hier spreken we - naar mijn mening - dus duidelijk van een enorme L*L ... een binkie dat met zijn 20+ jaar de hele wereld aan zijn voeten heeft liggen ... vroeger kreeg je daar een rake klap voor om je oren als je er zo'n attitude op na hield.
-
Marktplaats goederen gaan bij mij alleen nog - goed verpakt - naar de nieuwe eigenaar als hij/zij vooraf de betaling + verzenden heeft overgemaakt ... dat kost de nodige moeite en mail, maar levert ook tevreden klanten op ...aan de deur wordt hier niet meer verkocht. En ik mail alleen nog met een "koper" als de start mail van correct en NL goed in elkaar zit. En voor de verkoop is er ook veel uit te zoeken op het internet over de persoon die interesse toont.
Motto; ... mag worden verkocht, maar HOEFT niet ...