[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Problemen APK : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 17 mei 2025, 01:18

Problemen APK

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Problemen APK

Berichtdoor VSNK » 25 sep 2012, 13:48

Hallo allemaal

Ik moet binnekort de Benz naar de APK brengen echter ik heb een vraag:

Ik heb een tijdje terug al mijn rubbers (inclusief rubbers draagarm,fuseekogels, stuurdemper) helemaal ondergespoten met vet. Omdat er een rubber kraakte, ik wist alleen niet welke..

Nu blijkt het dus het rubber van de motorsteun te zijn, echter het vet zit wel allemaal op de stuurkogels, fuseekogels enzovoorts.

Kan dit problemen opleveren bij de APK? Zo ja, hoe kan ik dit vet het beste verwijderen? (het makkelijkste..) Het is kettingvet.

Bedankt..
VSNK
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: 1990
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Problemen APK

Berichtdoor MarcelK » 25 sep 2012, 14:13

Het vet is voor de apk geen probleem of het goed is voor je rubbers betwijfel ik ik zou het er afhalen met wat wasbenzine oid
MarcelK
Expert Boarder
Expert Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190D 2.0
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Keer terug naar Techniek W201