Hi !
Mijn 2 buitenspiegels (rechts electrisch verstelbaar en verwarmd, links handmatig en verwarmd) werken prima, alleen zijn ze erg lelijk geworden, dwz de spiegelkappen. De randen en de spiegels zijn nog goed.
Nu zie ik massaal imitatie spiegels aangeboden worden, maar ik lees hier op het forum ook minder goede ervaringen ermee en deze zijn niet verwarmbaar.
Nu zag ik ergens (kan het niet meer vinden) dat iemand zijn spiegels gedemonteerd had, de randen met een dremel geschuurd (zijn kappen waren nog netjes) , en vervolgens in 3 laklagen gespoten had: grondverf, mat zwart, en als laatste blanke lak.
Zag er op zich wel netjes uit, alleen zijn de spiegels volgens mij niet zwart, maar een donkere kleur grijs.
Weet iemand toevallig welke MB kleur code of RAL kleur ik hiervoor zou moeten gebruiken ?
Andere tips ? Voor de helderheid, de spiegels moeten zo dicht mogelijk bij de originele "plastik" kleur terugkomen. Met "bumper" of "banden-" zwart gaat het volgens mij nog steeds niet echt mooi worden.