[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Plaatsing Kabelboom Trekhaak : Carrosserie & Exterieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 03 mei 2025, 23:34

Plaatsing Kabelboom Trekhaak

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Plaatsing Kabelboom Trekhaak

Berichtdoor Student125 » 31 jul 2012, 19:17

Beste Mensen,

Ik heb vandaag een nieuwe Thule trekhaak onder mn Benz geplaatst, en ben nu toegekomen aan de bekabeling van de 7-polige stekker voor elektriciteit naar de aanhanger.

Ik heb de elektra binnen al gekoppeld aan de achterlichten, maar nu moeten ze van binnen in de kofferbak, naar buiten naar de contactdoos. In de montage handleiding staat echter alleen vermeld 'Boor een gat van 11 mm onder beide achterlichtunits'. Dit is vrij magertjes beschreven. Wat bedoelen ze hiermee? Moet ik denken aan achter de bumper of echt net onder de achterlichten net boven de bumper? Hoe zit dit bij jullie?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Cor
Student125
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Type wagen: 190D 2.5
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Plaatsing Kabelboom Trekhaak

Berichtdoor WJ15129 » 31 jul 2012, 19:40

Bij mij zijn de kabels niet zichtbaar, dus ik denk toch ergens achter de bumper. Wellicht is een gat in het midden bij de trekhaak ook voldoende om beide kabels door te trekken.
Groeten Willem uit Lelystad
WJ15129
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
Andere wagens / opmerkingen:

Re: Plaatsing Kabelboom Trekhaak

Berichtdoor Student125 » 02 aug 2012, 16:14

ik heb ze nu inderdaad achter de bumperbevestiging uit laten komen. Zelf maar een beetje gekeken wat het beste is, en het zaakje is nu goed weggewerkt. Thnx
Student125
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Type wagen: 190D 2.5
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201